utorak, 15. svibnja 2012.

Dobrodošli!

Pozdrav dragi blogeri! Dobrodošli na blog posvećen našim najvjernijim pratiteljima - psima. Ne kaže se bez razloga da je pas najbolji čovjekov prijatelj. Ove četveronožne njuškice su veliki zavodnici, spremni su vam biti odani, nikada vam ne zamjeraju, uvijek vam se iskreno vesele, znaju kad ste tužni, te mogu biti utjeha i pravi podizači raspoloženja, a to je svakome od nas ponekad potrebno. Iz toga razloga sam odlučila pisati o malenome stvorenju koje je cijeloj mojoj obitelji uljepšalo svakodnevicu. To je naš ljubimac, tri i pol godine star Shih Tzu po imenu Amor.


Cilj ovog bloga je upoznati vas sa pasminom Shih Tzu, informirati o pravilnom održavanju i prehrani ovih pasa, predočiti vam sve njihove vrline i možda probuditi želju u vama da jednog ovakvog psića i udomite. :)

3 komentara:

  1. Prije par godina i sama sam imala psa. On me uvijek prvi dočekao po dolasku doma, uvijek mi se radovao, uvijek je bio taj koji je svojim nestašlucima podizao raspoloženje ukućana...i definitivno je istina da su životinje, tj. psi najbolji čovjekov prijatelj. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Budući da i sama imam malog psića kao kućnog ljubimca, mogu svjedočiti da je pas uistinu čovjekov najbolji prijatelj. Nadam se da ćeš ovim blogom potaknuti puno ljudi da udome ova mala slatka stvorenja. Sigurna sam da će im uljepšati svaki dan, kao i nama naši ljubimci :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. predivan je. u skorije vrijeme cu nabavit jednoga. gdje si ti svog nabavila i kolika je cijena bila? mislila sam uzeti preko njuškala jer su tamo povoljni ali su me uvjerili da je bolje iz uzgajivačnice( jer je to kao neka garancija za zdravlje).

    OdgovoriIzbriši